quinta-feira, 21 de fevereiro de 2013

la redadeira molécula de l tou ADN // a última molécula do teu ADN



tengo un strumiento adonde toco la música de l mundo i de mi,
oubo la çque naci: purmeiro, cumo un bolo que me lhieba,
apuis, antranhando se me a puntos de me correr cul sangre,
anquanto ls spantados i perdidos uolhos bai guiando pula mano



la máquina de l mundo cun filos de sonido fui puxando,
i ua scaleira armando para me afundir por mi abaixo,
anquanto an miles de manos se stendien nua carreira
que las pessonas uas a las outras ata, i l tiempo punta cun punta



agora, tengo las oupidas cumo ua cidade, i an cada ua moro,
floresta adonde canta l miu aire, steia cuntento ou triste,
cada ua ye arble adonde nun páran de medrar galhos de sentido,
cun inda mais primaberas andrento de mi que la lhembráncia


son las palabras strumiento, pauta i música al mesmo tiempo,
chabe de puortas que dan para mundos que nien sonhas,
daprendiste a agarrá le l gusto, deste le alas, i al cuolho las lhiebas
siempre cuntigo, i eilhas dízen te, defénden te, son cumpanha



quando an ti se fazírun lhéngua las palabras, nunca mais fuste l mesmo,
son la redadeira molécula que cumpletou tou ADN:
cun eilha te faziste tu, sien eilha outro series,
outro l mundo, i l ser feliç sentiries doutra maneira

Fracisco Niebro
[21 de márcio de 2013, die de la lhéngua materna]



//



tenho um instrumento onde toco a melodia do mundo e de mim,
ouço-a desde que nasci: primeiro, como um voo que me levava,
depois, entranhando-se-me a um ponto de me correr pelo sangue,
enquanto os espantados e perdidos olhos vai guiando pela mão


a máquina do mundo com fios de som foi puxando,
e uma escada armando para me afundar por mim abaixo,
enquanto em milhares de mãos se estendiam numa fila
que as pessoas umas às outras ata, e o tempo ponta com ponta


agora, tenho-as erguidas como uma cidade, e em cada uma moro,
floresta onde canta o meu vento, esteja contente ou triste,
cada uma é árvore onde não param de crescer ramos de sentido,
com ainda mais primaveras dentro de mim do que a memória


são as palavras instrumento, pauta e música ao mesmo tempo,
chave de portas que dão para mundos que nem sonhas,
aprendeste a tomar-lhe o gosto, deste-lhe asas, e ao colo as levas
sempre contigo, e elas dizem-te, defendem-te, são companhia


quando em ti se fizeram língua as palavras, nunca mais foste o mesmo,
são a última molécula que completou o teu ADN:
com ela te fizeste tu, sem ela outro serias,
outro o mundo, e o ser feliz sentirias de outro modo.



Sem comentários: