quinta-feira, 10 de janeiro de 2013

cuonta nana (22)




LA SFUIRA / A DIARREIRA

un rato fui  eileito para governar la tierra de ls ratos 
[el nunca antendiu puis siempre dezie que fui eileito para mandar]
l tiempo fui passando i l rato sien nada fazer de l que pormetira
quando s’achegaba l tiempo de tornar a eilegir l governador, l rato esse apersentou se a botos
nada faziste, bien al alrobés, anganheste mos, faziste pouco de nós, nunca mos lhebeste a sério, i agora benes outra beç acá?!
nó, respundie el, andube mui malico puis siempre que querie fazer algua cousa daba me ua corréncia mui grande, i oumentou tanto tanto que staba a ber que m'afogaba na merda que you mesmo cagaba, mas agora, grácias a dius, yá me curei, i por esso me apersento delantre de bós de tripas lhabadas
ua sundaige cuncluiu que l mais de ls ratos stan çpuostos a botar nel outra beç

//

um rato foi eleito para governar a terra dos ratos
[ele nunca percebeu pois sempre dizia que foi eleito para mandar]
o tempo foi passando e o rato sem fazer nada do que prometera
quando se aproximava o tempo de voltar a eleger o governador, o dito rato apresentou-se a votos
nada fizeste, pelo contrário, enganaste nos, fizeste pouco de nós, nunca nos levaste a sério, e agora vens cá outra vez?!
não, respondia ele, estive muito doentinho pois sempre que queria fazer alguma coisa, ficava com uma diarreia muito forte, i ficou tão forte que estava a ver que morria afogado na merda que eu mesmo cagava, mas agora, graças a deus, estou curado e por isso me apresento perante vós de intestinos limpos
uma sondagem concluiu que a maioria dos ratos estão dispostos a votar nele outra vez






Sem comentários: