domingo, 27 de maio de 2012

dues puostas de cóngaro spéran me cuncretas



abaixa la tarde serena
mesmo al modo para 
ancostar la cabeça


trai la lhuç yá ua
selombra mansa misturada
solo l silenço pesa


poder quedar assi
sfergantes sien fin
uolhos cerrados bazius


mas nun quedamos
nien l caier de la tarde
quier saber de nós


sento me nun puial que 
fiç na mie cabeça até que 
la tristeza acabe de scorrer


faç l gato ronron i sue
cantiga d'arrolhar cun el
m'acunha ls uolhos


se ls dies passáran
quedábamos nós, mas
quien passa somos nós


porque habie de tener
gana de fazer algo?
ai, este bício d'açagar l çcanso!


agarro me a la caiata de
las palabras outro modo de
nun pensar an nada


abaixa la tarde i sereno
mas nun se me deixa
la cabeça ancostar


yá l gato spertou de 
sou ronron i ben ende 
la nuite calhada i einebitable


son horas de cena i 
dues puostas de cóngaro 
spéran me cuncretas


chenas de bida i de sabor:
al botá las na panela
bibo m'arramo neilhas


que bal ua tarde serena
delantre dues puostas,
que puoden ser de cóngaro,
na melhor cumpanha?







Sem comentários: