domingo, 19 de fevereiro de 2012

dá me ua risa


dá me ua risa, que faga
las lhágrimas que nun me sálen
acháren sou camino:
nun queda tan triste la tristeza
se la lhabas na lhuç
duns uolhos que se t'oufrécen
para ber doutra maneira;

dá me ua risa fuorte,
capaç de me çfechar las puortas
que este financeiro eimbierno
sien fin me bai cerrando,
tan pouco bonda para derretir
l calantriç ancuscarado:
dá me ua risa par'hoije i pa manhana.

dá me ua risa i te darei an drobo
apuis sou camino ache:
nun chores quanto dás
puis outro modo nun tenes
d'anchires tous bazius sien fondo:
dá me ua risa, que ourgente
perciso dua casa pa la mie!




2 comentários:

Marcolino e Mara Cepeda disse...

Lindo!
pedes sorrisos para que as lágrimas façam rios
que tristeza tão forte te torna tão triste?
não apenas esta guerra financeira de portas escancaradas
os vazios não se enchem quando as lágrimas fazem rios
e a boca sorri,
apenas se tornam mais fundos, cheios de risos por florir

Amadeu disse...

Anque nun se benda nas framácias nien naide nunca la tenga screbido an receita, nun hai remédio que mais cure: la risa!