domingo, 28 de novembro de 2010

culturas



L mais de las pessonas son anfluenciadas pula eiducaçon que recebírun. You creci nua aldé rural até als binte i trés anhos, altura an que deixei l'aldé i me fui para joanesburgo. Naturalmente... iba a las classes l mais de l anho, i tornaba a casa nas férias de júnio i de dezembre - las de júnio éran solo un més i las de dezembre de arrimado a dous meses. I l restro de l anho staba na scuola... I ende por 1941 quando tenie binte i trés anhos, bin para Joanesburgo i daprendi... a coincer l modo de bida oucidental i todas essas cousas. Mas... las mies oupeniones habien sido formadas ne l campo i... fui dende que me quedou l einorme respeito pula mie própia cultura - ua cultura andígena... Ye claro que nun podemos bibir sien la cultura oucidental , i fui assi que anteriorizei estas dues corrientes de anfluença cultural.

Nelson Mandela

Sem comentários: