terça-feira, 20 de outubro de 2009

Diário 23



ua beç, tiu Zé Raimundo, l barbeiro, sangrou a miu pai: sacou-le ua malga de sangre por un dedo dun pie; yá nun se me lhembra que mal tenie, mas parece que inda hoije stou a ber la malga a anchir-se de sangre, que pingaba mui debrebe, i nien sei cumo se me lhembra desso que nun era questume deixar ls garoticos ber essas cousas; era esse un de ls modos radicales de tratar ciertas malinas, mas sei que dessa beç miu pai nun tubo peligro: anque stubíramos ne l ampeço de ls anhos trinta de l seclo XX, la medecina que eiqui se ousaba inda era armana a la de hai quenhientos anhos, anque yá oubira puli un doutor que le chamában l doutor Bárrios;
de la pita que mie matou dessa beç que miu pai stubo malo, lhembra-se-me bien de arrebanhar las patas, you ua i outra miu armano, yá nun dou fé de qual era; apuis, un die ,miu pai albantou-se pa l sol i quedou eilhi sentado ne l puial al pie de la puorta, calhado, tal i qual cumo you fago agora, que a las bezes mal se me dá que páren para falar: l mais deilhes nun ténen nada para me dezir i l mais de las bezes you nada tengo pa le respunder; tanto tiempo apuis inda nun antendo cumo ye que sangrar ua pessona podie curar, eilhes dezien que se sacaba l sangre malo, mas cumo podie ser se l mais del quedaba ne l cuorpo i era todo armano... bien, agora tamien yá nun antressa, até porque cun esto todo se me lhembrou que stá na hora de ir a tomar ls cumpremidos.





Sem comentários: