quinta-feira, 15 de janeiro de 2009

ls mundos de las palabras

quedo colgado de palabras cumo cristo de la cruç, mas arrodiado de lhadrones por todos ls lhados; son las palabras que me lhieban para alhá de l delor de ls dies, criando-me outro rial adonde se stiráçan las selombras i la nuite puode nin streilhas tener; arrepélan-me las palabras adonde nien un oulor houmano prende ou l azul berdega dua bena, i assi i todo gusta-me esse mundo: a las bezes tengo de atirar cun el acontra la parede, fazé-le porbar l gusto a lhama, que nada puode ser mais rial que las mies manos ou un calho que me duol ne l dedo pequeinho de l pie dreito: para zoumano bonda l mundo, a quantas mais las palabras, assi a la suolta... por esso las prendo a testos, cumo burro a l'argolha de la puorta de casa, por esso las torturo mais que amaricanos als presos de Guantánamo, i tanto se me dá que bérrien cumo nó: se las deixar solicas a la suolta, mátan-se i mátan-me: cristo dízen que rucecitou, mas you nun tengo arte para de la muorte lhebar tan loinge la caçuada.


Sem comentários: