domingo, 14 de outubro de 2007

Salmos (004)

Salmo de Dabide pa l mais grande Cantador,
cun strumientos de cuorda.

Quando you te chamar, oube-me, à Dius de la mie justícia;
na agonia deste-me lhargueza,
ten mezericórdia de mi i oube la mie ouracion.


Homes, até quando le dareis çprézio a la mie glória?
Porque amais la baidade i buscais la mintira?


Quedai a saber que l Senhor faç marabilhas pul sou amigo
i quando you l chamar, ha de me oubir.


Tembrai de miedo i nun torneis a pecar;
matinai an buossas camas, bien calhadicos.


Sacraficai sacrafícios de justícia
i cunfiai ne l Senhor.


Muitos dízen: quien mos fazerá ber l bien?
Relhumbre porriba de nós, Senhor, la lhuç de l tou rostro!


Porque tu dás-le al miu coraçon ua alegrie mais grande
do que la daqueilhes que ténen trigo i bino a ringalheira.


Deito-me an paç i nistante m’ambeleso,
porque solo tu, Senhor, me fazes bibir seguro.


Traduçon de Fracisco Niebro


Sem comentários: