quarta-feira, 10 de outubro de 2007

Salmos (003)


Salmo de Dabide, quando fugie delantre de filho del, Absalon.


Á Senhor, cumo ténen crecido ls mius einemigos!
Son tantos ls que se bótan contra mi!


Muitos dízen de mi:
nien an Dius hai salbaçon para el.


Mas tu Senhor, sós l scudo que me porteije,
sós mie glória i l que me faç alhebantar la cabeça.


Cun mie boç boziei-le al Senhor
i el oubiu-me zde l sou cabeço santo.


You deito-me, drumo-me i sperto,
porque ye l Senhor que me aguanta.


Nun tengo miedo de juntouros de miles de pessonas
que m’arródian por todos ls lhados.


Alhebanta-te, senhor, i salba-me Dius miu!
Fire a todos ls mius einemigos
i als malos arrinca-le ls dientes de ls carrielhos.


De l Senhor ben la salbaçon:
porriba l tou pobo abaixe la tue bencion.

Traduçon de Fracisco Niebro


Sem comentários: